Eftermiddagspromenad

2009-12-17 / 12:17:52


Jag funderar starkt på om jag skulle gå ut på en promenad, dock blåser det väldigt mycket så det gäller ju att klä sig varmt i sådanna fall. Det är ju så otroligt segt och långtråkigt att bara sitta hemma framför tv:n, dessutom när man sett allting som går att se i två dagar i rad. Det får nog bli en långpromenad, men först skall jag hoppa in i duschen. Jag undrar om dom har en trevlig julfest i klassen idag, synd att jag missar den...
men imorgon är det julavslutning & det skall bli så skööönt med lov! Längtar verkligen till julafton nu!

Kommentarer!
Postat av: YVONNES

gosh vilken fin bild!

Kommenterat - 2009-12-17 / 14:27:41  | URL - http://layvonne.blogg.se/
Postat av: PETRA :D

OHJA! lärarna var as flummiga och vi fick besök av svenska hollywood fruarna ;)

Kommenterat - 2009-12-17 / 18:01:41
Postat av: Sebastian

Hoppas du överlevde promenixen! det är ju jättekallt idag.. typ, 7 minus här i lilla Eksjö. :o

Kommenterat - 2009-12-17 / 19:04:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: