Gårdagens shoppingbilder

2010-02-21 / 11:50:13
Lilleman innan utgången

ganska så uttråkad, vilket det snart skulle bli ändring på


jag hittade en hel del fina plagg

massa bus i hissen, laallaaa .







och nej, vi var inte inne i bröllops butiken ;)


Tyra immiterar skyltdocka

Första skoparet, funderar på att styla dem med antingen nitar eller bling bling´


Andra paret som fick följa med mig hem, ett par jättefina gladiator sandaler


Här kommer bilder på kläderna jag köpte

en fräck långärmad tröja som sitter hur fint som helst!


en jättesöt svart klänning, blev ingen bra bild men den är jättesöt


väldigt enkel men mysig tröja


en franstopp som är skitsnygg till sommaren, till ett par vita short


min andra svarta klänning, lite mer elegant än den andra,
passar perfekt till fest


två par slimmade jeans, ett jättefynd!

Jag blev helt överlycklig igår, när jag hittade så mycket :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: