Hemfärd

2010-02-21 / 12:28:26
Nu är klockan halv ett och vi skall alldeles strax bege oss hemmåt, det skall bli så skönta att komma hem men jag hade hellre stannat här en vecka till och bara ta det lugnt, för denna veckan som kommer, kommer inte bli rolig alls. Stora prov och många inlämning, det kan inte bli värre ...
Men men nu skall man inte vara negativ, min träning går i alla fall super bra och fler och fler resultat börjar visa sig, så jag börjar verkligen känna mig mer och mer nöjd och det är verkligen någonting positivt!

Hahah, den här figurer ser precis ut som tjejen jag spelade igår i Buzz, ett jätteroligt spel! Hahah! Åh jag kommer verkligen sakna detta, förhoppningsvis ses vi snart igen, om inte innan så ses vi i april. I love you Tyson! ♥

TTYL
Kommentarer!
Postat av: tyson

and i love you emiluttsnutt <3.

haha, spelet är ju klockrent. Får ta med mig det sen när jag kommer till er i april :) puss!

Kommenterat - 2010-02-21 / 19:19:52
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: