Hellu

2010-02-23 / 19:49:54
Lyckades smita in här och blogga lite, har bott hos min boyfriend i ett par dagar nu och skall göra det även idag, pga all snö verkar det lyckligtvis inte bli någon skola för mig imorgon heller, hurray! Igår var jag och älsklingen och åt på buffé, väldigt gott. Efteråt köpte jag klisterdiamanter som sedan skulle få blingas på min mobil, resultatet blev väldigt bra. Bilder kommer upp så fort jag hinner. Jag köpte också dimanter som skall sättas på mina nya skor, förhäppningvis kommer dem hålla sig kvar.

Jag hoppas inte att ni glömmer av att rösta på min design på Libresse.se!
Om ni inte vet exakt vilken av dem som är min, kan ni alltid trycka er in och kommer direkt till min design längst uppe i vänstra hörnet, den gröna väskan! Gör det & gör min en tjänst.


Om bara två veckor bär det av till London, det är verkligen nu man börjar längta som mest när det är så nära. Samtidigt har man börjat bli lite orolig för om flyget kommer gå som sagt, pga snökaoset runt om i vårt avlånga land. Men jag hoppas på det bästa. Nu skall jag och älsklingen sätta oss och äta. Hoppas ni haft en bra dag!

TTYL
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: