ett hett tips

2010-02-21 / 18:38:48
Själv är jag en person som älskar att fixa och pyssla inne i mitt rum, jag vill helst att det skall vara mysigt och hemtrevligt, eftersom mitt rum är ganska stort har jag plats för ett litet vardagsrum och en sovrumsdel. Ett väldigt hett och fint tips är att fixa iordning en glasskål fylld med exakt vad man vill och sen lite flytskålar och flytljus på det. Igår lyckades jag och tyra tillslut hitta en glasskål till hennes skrivbord, litet och alldeles lagom.

Det fick bli gråa glitterstenar och små rosa hjärtan på botten, på vattnet flöt vackra röda ljus i flytande glashållare.





man kan i princip fylla skålen med vad man vill. Till sommaren är det jättefint med en grön växt i och ljusa stenar. Jag skall alldeles strax börja städa ur min garderob och även göra fint i mitt rum, en av grejerna på listan idag är faktiskt att inreda min stora glasskål. Hoppas ni fick lite insperation till vad ni kan fylla tomma bord och skrivbord med!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: