Hejsan hoppsan!

2009-12-15 / 13:40:43

Vaknade upp med världens förskylning imorse, vilket kanske inte var så där jättekul! Sitter just nu framför datorn och kikar runt på olika bloggar, jag älskar att läsa andras bloggar för alla är vi så olika. Vissa bloggar kan man ju bara sitta och asgarva för pga deras bitchiga och dumförklarade personligheter, men det är minst lika kul det som att kolla på någon annan blogg. Eller vad säger du, vad för slags blogg läser du helst?
Jag har varit urusel på att uppdatera min blogg & det är flera som har frågat när jag ska göra det. Vilket jag tycker är jätteroligt! Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg.




synd att jag inte har någon aning om hur den nya brasan fungerar,
hade varit fettmysigt! ♥  .


I helgen har jag haft fullt upp, 20 stycken släktingar kom på besök för att ha lite julmys tillsammans. Mina kusiner kom i fredags och resten kom på lördagmorgon, senare på kvällen käkade vi god julmat och åkte sedan tillsammans in till jul på liseberg. Det var jättemysigt bortsätt från allt folk som tryckte in en lite här och var. Skall man gå till liseberg skall man nog ta en annan dag än en lördag i alla fall. För övrigt har jag haft den roligaste helgen på länge. Har alltid så otroligt roligt tillsammans med mina släktingar och jag hoppas att vi ses snart igen.

Vi innan utgång







Senare på kvällen vid utgång





Kommentarer!
Postat av: Tyra

Haha tvärfuuula bilder på mig!

du är då alltid lika söt :)

Helgen var feeet <3

Kommenterat - 2009-12-15 / 15:38:38
Postat av: Anders B

Leaäääääääs min blog! där har vi grejjor skaru se!

Kommenterat - 2009-12-16 / 23:24:20  | URL - http://www.Martinsmysiga.blogspot.com
Postat av: Martin

www.Martinsmysiga.blogspot.com Saftiga saker! 8-)

Kommenterat - 2009-12-16 / 23:26:05
Postat av: Mr

Oj förlåt, nu blev det två.. Nej, tre med detta! Sry

Kommenterat - 2009-12-16 / 23:26:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: