♥ Som jag har längtat'

2009-12-11 / 09:43:54


old pic. på mig & Tyra

Idag kommer mina kära släktningar som jag har längtat efter i flera veckor nu! Det skall verkligen bli en superbra helg! Dock blir det väl lite problem med hur vi skall sova eftersom att vi blir 21 personer, men jag skall nog kunna klämma in dig i ett hörn Tyra! Hehe. Imorgon blir det jul på liseberg och sedan lite julmat på det, hur mysigt som helst. Åhh jag bara längtar tills jag får se er, men innan blir det luciafirande i skolan & sedan lite jobb efter det. Men ikväll syns vi och då kommer vi få det jättetrevligt! Ikväll är det idolfinalen & jag hoppas verkligen att söta lilla Erik vinner! Han är så liten & söt, men har världens största röstkapacitet. Helt otroligt egentligen!


Vem tycker du skall vinna  idol 2009?

Kommentarer!
Postat av: Angelica

NEJ, calle ska vinna!!! :D:D:D:D

Kommenterat - 2009-12-11 / 09:52:18
Postat av: Tyra

haha, klämma in mig i ett hörn borde funka med tanke på att du klämde in mig i ett skåp en gång ;)

PAX FÖR ATT SOVA BREDVID DIG! Det kommer bli awesome, längtar redan :)

Kommenterat - 2009-12-11 / 14:57:16
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: