Tankar

2009-12-09 / 21:01:58

När julen börjar närma sig och när man ligger där i sitt rum och tittar på all mysbelysning som skiner upp allt mörker kommer tankar fram som man inte trodde fanns. I alla fall jag tänker väldigt mycket i decemberdagarna, allting är så himla mysigt och kallt och man vill bara ligga och mysa med någon man tycker om. Alla blir så snälla och glada mot varandra och även jag vill och önskar att jag kunde ställa allting jag någonsin gjort fel, till rätta igen. Vilket samtidigt kan bli väldigt fel, även om det är något man önskar att man kunde. Jag tycker om er allihop, hoppas ni tar hand om er och dom ni håller kära. Glöm aldrig och visa hur mycket dom betyder för er, så lovar jag att ni kommer få minst lika mycket tillbaka! Take care ♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: