Deprimerande väder...

2009-11-25 / 18:37:51

Jag önskar att snön kommer snart så det blir lite ljusare ute, dessutom är det ju så himla mysigt med snö.  Tycker inte du det? Jag älskar snön & hela stämningen över december med ljusstakar och stjärnor, mmhh Längtar som tusan till jul nu!


Något ni verkligen borde göra är att gå till jul på liseberg, det är så otroligt mysigt där, oavsett om det är snö eller inte! Jag var där när dom öppnade, det blir sån myskänsla att gå där med någon man gillar!

Kommentarer!
Postat av: tyson

hihi, vi kommer ju ner sedan & sticker dit den 12e med er? har för mig det :) fin blogg du har snuttis, puss!

Kommenterat - 2009-11-25 / 23:15:15
Postat av: milia

tack pluttan! :D Jaaa, vi drar ju dit snart. det skall bli jättekul :)

Kommenterat - 2009-11-26 / 12:51:43  | URL - http://emvonfashion.blogg.se/
Postat av: Lill

Jag längtar som du till att det ska komma snö, älskar jul värme ljus julsånger nötter skinka jaaaaa det är jul snart.Får du julklappar?

kram

Kommenterat - 2009-11-27 / 00:13:15
Postat av: milia

Visst är det härligt med jul! Ah det får jag! Många hoppas jag :D kram

Kommenterat - 2009-11-27 / 17:19:52  | URL - http://emvonfashion.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: