IDOL 2 0 0 9 IKVÄLL

2009-11-27 / 17:32:40
Vilka ska titta?





Jag tycker Erik sjunger sjukt bra, men förra fredagen tycker jag att det gick lite sämre för honom, jag blev nästan lite förvånad över hans framträdanden. Men bättre lycka denna gången Erik, jag håller tummarna! En annan idol som jag tycker sjunger enormt bra är Mariette. Fast jag tycker det är lite fusk, eftersom att hon redan har ett skivkontrakt! Men men hoppas det går bra för idolerna ikväll & man får ju inte missa Måns Möller efteråt! :) Hoppas ni får en trevlig kväll!
Kommentarer!
Postat av: Tyra

Gillar din blogg milia! Du lyckas bra med den :)

Har Mariette skivkontrakt? Hur då? puss

Kommenterat - 2009-11-27 / 22:03:34
Postat av: milia

Taaack Tyra! :) Jaaa, hon har ju redan ett skivkontrakt. Hon har spelat för flera människor innan.

Kommenterat - 2009-11-28 / 20:43:04  | URL - http://emvonfashion.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: