läskig natt ...

2009-11-26 / 13:03:59

Har inte sovit så här dåligt på flera veckor, gick och la mig vid elva men somnade aldrig riktigt. Telefonen ringer mitt i natten & svara vågar man ju inte göra då... Sen hör jag fotsteg på övervåningen som går ner för trappen, så jag låg där i min sång, livrädd för vad som härjade utanför mitt rum. Värsta natten på länge, speciellt läskigt är det ju när man har sitt rum i källaren :O



Har ni varit med om något liknande innan, ni som inte känner mig har ju ingen aning om vad som hänt i mitt hus innan, men nog spökar det. Tror du på andar & sånt? Jag har varit med om så mycket när det gäller spöken om man nu ska kalla dom det ... så jag börjar nästan tro att det verkligen finns!

Kommentarer!
Postat av: Lill

Läskig bild! Jag hade aldrig bott i en källare själv,jag har hört att man ska säga till dom spökena alltså - jag hör dej, men du måste förklara vad du vill. Men då vet man inte vad som händer. bay bay

Kommenterat - 2009-11-27 / 00:02:11
Postat av: tyra

jag säger ju att erat hus är läskigt milia! kommer du inte ihåg bjärshult? det var ju rent utav sjukt skrämmande.. stackars dig som får sova i källaren stömp! ;)

Kommenterat - 2009-11-27 / 12:02:44
Postat av: milia

Trots att mitt rum ligger i källaren så gillar jag mitt rum väldigt mycket! Kanske kan lägga upp några bilder nån dag! :)

Kommenterat - 2009-11-27 / 17:16:25  | URL - http://emvonfashion.blogg.se/
Postat av: milia

jaaa, fy Tyra erat hus var ju helt insane måste jag hålla med om! :)

Kommenterat - 2009-11-27 / 17:17:28  | URL - http://emvonfashion.blogg.se/
Postat av: Tyra

haha ja, stackars oss.. speciellt när det började åska! Alla började stortjuta, haha. Härliga tider ändå :)

Kommenterat - 2009-11-27 / 22:02:06
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: