ME ♥ MUSIC

2009-11-28 / 21:01:18

NYA LÅTAR:
Jag tycker verkligen om den här typen av musik
Timbaland ft.  Nelly Furtado -  Morning after dark
Justin Bieber - One time (en söt liten pojke som jag aldrig hade hört innan, sjunger jättebra!)
♥ Rihanna - Russian Roulette
♥ Leona Lewis - Happy
♥ Madonna ft. Lil Wayne - Revolver
♥ David Guetta ft. Akon - Sexy Bitch
♥ Pittbull - Hotel Room Service
♥ Darin - Karma
Jag vet att många har haft väldigt många fördomar när det gäller Darin, men jag måste nog säga att han har blivit grymt bra & verkligen vuxit enormt sedan idol 2004. Håller du inte med?



The voice listan top 5:
1. JAY SEAN/SEAN PAUL - DO YOU REMEMBER
2. KESHA - TIK TOC
3. JAY-Z & ALICIA KEYS - EMPIRE STATE OF MIND
4. SEAN KINGSTON - FACE DROP
5. DAVID GUETTA / AKON - SEXY CHIC

Vad gillar du för slags musik?

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: