ego girl

2010-02-01 / 18:06:06
sitter och läser massa bloggar, tycker det otroligt rogivande och lite skrattretande ibland . hihi galet roligt har jag i alla fall när jag kommer in på vissa bloggar. Nu blire käk, sedan skall jag börja byta om inför träningen ikväll.
blogg u soon♥

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Grattis SNYGGING på 18 årsdagen!

Jag må hon leva hipp hipp hurra!!!!!

Jag önskar vi kunde varit med på din födeledag...men vi var ju och solade i Egypten, du är inte bortglömd och den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...jo, ibland kan man ju tycka att man alltid får vänta i en evighet men du hade det ju super trevligt ändå och fullt upp, är super avis på dig som fick fira med värsta kändis eliten..har velat varit i dina kläder, jag har ju följt varenda avsnitt av Paradise hotell och är föresten grymt besviken att inte Kristofer och Erika VANN, FAN SKITT också det är ju bara att beklaga, de lär nog ångra sig i efterhand eller vad tror du???

Många tusen kramizzar och pussar från moster Erika, Sandra, Lovisa och gamla mobror Ivan hälsar och grattar.

Vi ses snart, förjävligt att man ska BO såååå extremt långt bort!!!jag gråter inombords, SNYFT!SNYFT!see you later bye bye..miss you all!!!!!!!

Kommenterat - 2010-02-14 / 19:59:03
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: