Februarilov

2010-02-15 / 14:41:01

Då var det måndag igen, & lov. Hur skönt som helst, dock väntar två jättestora prov efter lovet, i svenska B . Så jag antar att jag inte kommer vara den enda som tvingas plugga hela lovet. Trist som bara den, men vad gör man inte. Just nu sitter jag framför MTV & lyssnar på go musik medans jag försöker planera dagen.
Gjorde en god frukost idag.



först tog jag några skedar utav den turkiska yoghurten.
Det finns flera olika smaker, så det är bara att välja och vraka.
Finns i både dessertform, men just denna är helt naturell och också
den som är nyttigast av dem.


sedan skärde jag upp lite frukt som jag gillar, idag fick det bli:
- äpple
- päron
- gröna vindruvor
- hallon
man får ta det man har hemma helt enkelt.
Något som passar jättebra till detta är nötter av olika slag, man kan ta
dem nötter man gillar, så blir det en jättegod mix.


här har ni det smarriga resultatet ♥

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: