FY FAN SÄGER JAG!

2010-02-02 / 23:09:12
Det var seriöst det sämsta jag någonsin varit med om. Hur kan man vara så känslokall och vilja rösta på jackie och patrick istället för att rösta på den värdigare vinnaren? Och vadå en chans till att blåsa Krsitoffer tillbaka? Detta var inget spel om att kniva varandra i ryggen, det var en röstning om den värdiga vinnaren. Hur kan så många svika Kristoffer när exakt alla deltagarna tyckte kristoffer var hur bra som helst, jag är helt mållös och jävligt förbannad. Ursäkta språket men detta är så orättvist så det finns inte! Tyckte deltagarna helt seriöst att jackie var en värdig vinnare? Paradis Hotel är ett spel och om det är någon som har spelat det med bäst så är det KRISTOFFER. Jag fattar inte grejjen, jag är helt mållös finns inga ord. Galet dålig jury, herregud har dom glömt huvudet hemma eller? Fy fan säger jag bara ...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: