Gårdagens bästa födelsedag ♥

2010-02-11 / 22:11:09
♥♥♥ Min födelsedag igår var hur bra som helst, den var bäst helt enkelt! Den började med att jag fick jättemånga grattis-sms på morgonen och detta fortsatte även under dagen, sen fylldes också min facebook av massa grattande. Tack allihop så jättemycket! Verkligen hur gulligt som helst. Senare på eftermiddagen när jag kom hem efter skolan, möttes jag i dörren utav en jätteglad lillebror som hade en present till lilla mig ' & ett blombud hade kommit utanför vår dörr.


Jättevackra rosor från Annsofie & Love, BED HEAD-partygirlkitt från lillebror. ♥


en jättebusig lillebror & en glad storasyster ♥

Efteråt lagades det en god  middag, som spenderades tillsammans med min älskling, lillasyster, lilleman, Kent och mamma.


otroligt mysig middag ♥


jag älskar dig gubben, mer än allt. Du är det finaste jag har ♥



Efter maten var det presentöppning!

En resa till London den 4-7 mars, ÅÅÅÅH! Det skall bli så roligt!! ♥
Det blir jag, mamma & två tjejkompisar och deras mammor som åker & det är snart! Gah, längtar så!
Sen fick jag en tunika av min lillasyster & två par örhängen, ett par reebokträningsskor av mamma & Kent!

Efter att vi har ätit god efterrätt ringer det i min telefon för tioende gången (A) & det är Kristoffer och Annelie som sjunger så fint i luren. Jag blev så himla glad och efter att vi pratat lite säger Kristoffer att jag skall komma in till Göteborg för att umgås med honom inne på Bersååå ! Åh, precis det jag velat hela veckan, fast det varit 20års gräns. Så jag och älskling skyndar oss för att fixa oss, klockan nio sitter vi på bussen på väg in till Gbg, vi var supertaggade & jag var överlycklig!


väldigt fint ställe! ♥




Världens bästa farbror, Andreas, Peter & sötnosen Annelie ♥


Anneliesötnos, Andreas & hans babeCatja , allihopa satt vi runt V.I.P bordet ♥


det går inte med en enda bild att beskriva hur lyxigt vi hade det här, är superglad att Kristoffer bjöd med oss hit igår! ♥


lyckliga ♥


haha, nu börjar jag se lagom påverkad ut


bästa kvällen på mycket länge ♥ alla grattade mig & en urgullig tjej kom
fram med en drink med ett fyverkeri i , medans hon sjöng för mig. aww ♥


Kristoffer & Peter, man kan nästan tro att ni är syskon ♥


älskar "brat"minen ♥ denna bild får avsluta min underbart roliga födelsedag.

Inte nog med att jag hade världens roliga födelsedag, innan jag & älskling lämnade ´Berså ut i natten, fick jag & baby varsit V.I.P kort, jag blev & är fortfarande överlycklig för detta! ♥


tack markus för dom korten! & tack alla andra för att ni förgyllde min dag ♥


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: