helgens update

2010-02-15 / 14:04:45
♥Fredagen började med att jag åkte och tränade på gymmet i 2 timmar, jätteskönt. Men jag kände mig väldigt seg & nästan lite sjuk pga min lingonvecka :/ Annars gick det bra!


Försöker träna så mycket som det går, då jag är fast besluten för att
nå de målen och resultat som jag vill ha till sommaren.

Precis när jag tränat klart ringer mamma, som är och handlar till kvällen som skall spenderas och firas utav farmor, farfar och Margit. Klockan halv sju kom dem hem till oss och vi började med att käka god mat.

Jag fick en jättefin blombukett


mamma hade dukat så fint!


jag har aldrig sagt att dem har varit normala!


familjen knas´


i love you! ♥


åh, love it! Fick massa pengar som jag skall ta med mig till London
om ca. 3 veckor. Tack så jättemycket för detta! Är hur uppspelt som
helt nu, inför denna resan & jag lovar att ta massor med bilder så ni
också har något att se fram emot , hehe :) ´


överlycklig tjej!!


rosa prinsesstårta såklart



för mig blev såklart ingen tårta, men jag fick nöja mig med andra nyttigheter.
Denna kvällen blev väldigt lyckad, vi hade det jättemysigt & snart är det
inte långt kvar tills London :D ♥

Lördagen spenderades på Angelicas & Josefines lokalfest, det var trevligt men jag var nog alldeles för trött för att parta järnet, kvällen slutade med att jag och älskling åkte hem till honom.

Söndagen började med att jag och älskling åt en god frukost sedan solade jag lite solarium. Senare på kvällen åkte vi hem till mig för att titta på Avatar tillsammans med min familj och lite annat folk. Vi myste med mackor, te och frukt.

På alla ♥-dag ´





Filmen var verkligen jättebra, hela filmen rakt igenom var hur bra som helst,
aldrig en tråkig stund. Ni som inte har sett filmen än, borde verkligen gå och göra det. ♥




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: