Småland nästa!

2010-02-17 / 18:10:44
Hej alla fina bloggläsare! Imorgon är det torsdag, och då åker jag & mamma tillsammans med lilleman till småland. Skall bli jätteroligt att träffa släktingarna igen. Det värsta är att det skall bli snöstrom imorgon, men vi får hoppas att det går bra i alla fall. För på SJ 's tåg kan man ju inte lita på! Dem är ju flera timmar försenade eller inställda. Ni får hålla tummarna för mig att ingenting går snett imorgon när vi är ute i snödrivorna och kör.

För övrigt har mitt lov varit bra hittils, jag och min pojkvän har myst hela dagarna. Så imorgon blir det en helg utan honom, det var väldigt längesedan men jag tror nog att det skall gå bra i alla fall. Jag får ju träffa Tyra, ååh det skall bli så roligt!

Kommentarer!
Postat av: tyra din myra

åh du tog fjortisbilden =) folk får ju se mitt riktiga jag emilia..

hoppas det går bra i snöstormen, annars är det bara att surfa på snön, works everytime. Puss & jag längtar tills imorgon. <3

Kommenterat - 2010-02-17 / 21:38:53
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: