åååååååååååh seg eller vad är det som händer

2010-01-16 / 18:16:33
Klockan är 18:00 och här sitter jag helt ensam i mitt stoa rum. Hade lite andra planer för kvällen, men dom ändrades ju såklart...
Så nu sitter jag här ensam och la faktiskt märkte till hur många det är som sitter här, just framför datorn en lördagskväll. Jag hade ju såklart föredragit något lite mer roligt, men jag antar att det tyvär får bli datan & jag idag. Men imorgon blir det en liten sväng in till stan för att kika efter en födelsedagspresent och antagligen kommer jag komma hem med lite annat onödigt, som vanligt. Hoppas ni haft en bra lördag hitills!

Åhh, jag vill bara påpeka att jag har hittat favvogodiset. Marabooo 70% choklad med mint. Så otroligt god. Två bitar är egentligen max vad man skall äta av den för att det fortfarande inte skall vara onyttigt! Men den är ju så otroligt goooood, så vi får se hur mycket jag äter ikväll (A) ...


här har ni den, fast min är mycket större såklart.


Är det någon som kan ge mig tips på vad man kan äta istället för massa onyttigt godis och chips?
Kommentarer!
Postat av: Tyra

En fågel viskade i mitt öra att man blir stor av mörk choklad, eller chokladbönorna i den mörka chokladen. Det är ändå givetvis nyttigare än ljus, men denna fågel verkar vara bestämd på sin sak ;)Du kan äta en stor fet mango. Den är bara god om den är mogen dock :) Du kan äta naturgodis, fast inte naturgodis med choklad, utan mer typ "torkade bananer"

Kommenterat - 2010-01-17 / 11:20:09  | URL - http://cupidstupid.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: