bara´12 dagar kvar ! ♥

2010-01-29 / 10:42:07
♥ om bara några dagar fyller jag arton år och det skall bli så otroligt kul! Då blir det och ta tag i körkortet och gå ut på stan och mysa med mina underbara kompisar! Längtar!!!



Detta var jag för ett år sedan, på en kryssning till Tallin. Den resan var så otroligt rolig och jag hoppas att det kommer bli många sådana resor framöver. ♥



Idag har jag och älsklingen 10 månader vilket jag också tycker är helt otroligt underbart! Så idag blir det ut och käka och sen blir det massor med mys med tända ljus och massa gott! (dock inget godis) (;
Kommentarer!
Postat av: Sebastian

Grattis till 10 månader :)

och det är helt sjukt att du blir 18.. hur fan då? :O ;)

Kommenterat - 2010-01-29 / 11:18:27
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: