Dåligt milia, dåligt!

2010-01-07 / 22:34:02
Jag har verkligen varit usel på att uppdatera bloggen min, men jag har haft fullt upp och det är först idag som jag faktiskt kan sätta mig ner, ta det lungt och skriva lite. Mitt jullov har varit  helt underbart. Julen firades uppe i Vara tillsammans med pappa och släkten på hans sida. Jag fick jättemånga fina julklappar, både laptop & toutchmobil, överlycklig tjej! Efter julen var det dags att åka till Branäs för att fira nyår tillsammans med 6 familjer och kusinerna. Det var jättemysigt trots det otroligt kalla vädret. Här kommer min jul & nyår i bilder.

























Branäs 09








Jag ångrar verkligen att jag inte tog fler bilder i Branäs. Det var så otroligt vackert där, allting var glittrande vitt! Hoppas eran jul & nyår har varit lika underbar som min. ♥

Kommentarer!
Postat av: Tyra

Oh ni är de vackraste som finns mina stjärnor! okej ni är riktigt fula men jag älskar er iallafall <3

Kommenterat - 2010-01-08 / 02:55:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: