Gårdagens DK

2010-01-21 / 12:18:51

Idag hade jag på mig en lila långarmad baströja från Gina Tricot som jag köpte igår för 49:- Underbart när det är rea!



Dagens inköp:
- En svart volang topp från Kappahl faktiskt. Har aldrig köpt någonting där innan, men idag när jag var inne för att handla födelsedagspresenter till min kära farmor hittade jag faktiskt tur och hittade denna fina topp för bara 65:- på rea! ♥


- Ett väldigt chic halsband från missäy för bara 99:- ♥



Igår var´jag inne i stan tillsammans med Emma, jag hittade present både till farmor och till min underbara pojke. Dock när jag kom hem fungerade ingenting som har med blogg.se att göra vilket gjorde mig väldigt irriterad! :/ Jag hoppas verkligen att det inte blir mer knas med sidan när jag kommer hem ikväll, för då har jag mycket att ta igen!
Just nu sitter jag i skolan och väntar tills svenska lektionen skall börja, sedan kommer några från BRISorganisationen för att prata lite om den, efter det skall jag och Emma följa med vår kära vän som fyller 18 år idag och pierca tungan. Det skall bli jättekul och se resultatet.


Puss & Hej från mig så länge! ♥




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: