Ett paradis utan annelie ...

2010-01-07 / 23:23:26


Så otroligt tråkigt att det var Annelies tur att lämna PH i tisdags, extra synd tycker jag det är om farbror som nu inte längre har någon att mysa med. Jag blev så otroligt chockad när hon inte ställde sig bakom Kristoffer, men så får jag redan på sedan att Annelie tydligen inte fick ställa sig bakom honom utan att hon var tvungen att ställa sig bakom sitt första val, likaså Catja, alltså dom nybildade paren. Förstår mig inte riktigt på detta men, Paradis Hotel håller tydligen i de mesta trådarna...






Ni vet väl om att ni kan följa några av deltagarnas bloggar?
Roligt att läsa om hur dom tycker och tänker om saker utöver PH .
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: