Goddag!

2010-01-12 / 12:40:17


Imorse vaknade jag med världens halsont, antagligen för att jag hostade sönder mig igår. Men det skall inte få hindra mig ifrån att träna i alla fall. Så länge det inte handlar om någon halsflussss är det ju helt lugnt om jag tränar idag. Jag börjar längta så himla mycket efter sommaren nu, det känns som om vintern varit här alldeles för länge för att man skall kunna sakna den sen. Men det är sjukt mysigt med jul, men nu när julen är över, är det bara jobbigt att man skall behöva halka runt för att komma någonvart.

Mitt godis i helgen, eftersom jag har gått och blivit nyttig nu! :)

Mycket godare och nyttigare än massa chip och godis! Testa vet jag .
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: