Godnatt på er!

2010-01-11 / 23:32:05


Kom hem från träningen för en timma sedan, det var så otroligt skönt att träna. När man väl håller på och tränar får man värsta kicken att det här kommer gå bra och efteråt känns allting så himla  mycket bättre än innan man träna. Det är precis som att man klappar sig själv på axeln för att man motiverade sig själv till att åka iväg och träna. Och det tycker jag att alla skall göra, motivera sig själva! Sätta upp mål och en plan på hur man skall uppnå dom. Jag har till exempelt börjat med att sluta äta godis, skräpmat och slutat dricka onyttig dricka. Bara genom att göra något så enkelt som det, kommer jag garanterat gå ner i vikt. Men om jag dessutom tränar regelbundet varje vecka kommer jag tillslut ha uppnått alla mina mål:

Att komma i from till sommaren 2010

♥ Må bättre i mig själv - hur jag ser på mig själv - min självbild

♥ Kunna klä sig i sånt som jag tycker om utan att behöva känna mig obekväm

♥ Och viktigast av allt: Att jag själv skall må bra och vara nöjd och stolt över den jag är.

Har du svårt för att komma igång, börja med att skriva ner vad du vill förändra eller förbättra och börja sedan att göra upp en miniplan över hur det hela skall gå till! Visste du tillexempelt att om du går 50 minuter extra om dagen går du ner 1.2 kg i månaden, ju mer tid du lägger ner på att gå desstomer kommer du garanterat att gå ner per månad! Tänk vad mycket så lite kan göra för dig! Lycka till ♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: