Hej hopp!

2010-01-19 / 20:28:00

Varning för dålig uppdatering, men jag har inte varit hemma på två dagar. Har haft fullt upp med både det ena och det andra. Mitt nya schema suger verkligen! Jag har ingen sovmorgon och slutar halv fem,- fem alla dagar förutom imorgon då jag som tur är slutar kvart över två. Det är verkligen sjukt jobbigt att gå i skolan tills det mörknar ute, det känns lixom helt fel! Men för att hålla mig vaken äter jag energibars, såklart skall man inte äta det som godis, utan istället om man börjar bli trött och hungrig och man ser på klockan att det är 4 timmar kvar tills man kommer hem. Och som otur är tränar jag varje dag efter skolan, vilket leder till att jag inte äter på flera timmar, vilket såklart inte alls är bra. Får försöka ändra på det.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: