Mysbilder från branäsveckan 09

2010-01-13 / 22:54:57
Lillebror på skidskolan - så otroligt söt!








på en liten skidtur


Syrran fixar sig framför spegeln



den bilden bjuder jag på! I väntan på mat & att mina flätor skall bli klara


efter två dagar lyckas syrran ramla och få axeln ur led ... typiskt henne


varje dag efter backen åkte man ner till afterskin, vilket var jättemysigt!


två helt normala systrar...


syrran, kusinvitamin & mami


inte världens vackraste min ...


love ♥


våran partystuga


moster erika ♥


ungarna var så otrioligt söta den här kvällen,- lillebror, thea & felix




min andra kusin sandra och hennes pojkvän william


jag & min låtsas pappa kent "masken" :D


min andra kusin Lovisa ♥


Ebba & Matilda


elin & mongosyrran flummar sig


förrätten


Varmrätten, fläskfile & potatisgratäng . MUMMS'


flummet själv & barndomskompisen Emelie


här är gitarr spelet igång, vi sjöng och skrattade hela kvällen. När dom fina låtarna kom skulle jag skapa lite mysstämning så jag håller upp ett ljus, dock kom ljuset lite för nära mitt hår, tror ni inte att mina toppar börja brinna, ja hahah. Herregud :O Men mysigt var det i alla fall, ah .. tills dess i alla fall. :)





en sista bild på våran feststuga får avsluta bildreportaget på min branäsvecka!
I hope you enjoyed it! ♥

Kommentarer!
Postat av: tyson

haha, hade velat vart med när ditt hår sattes i eld. Mohaha =)

Kommenterat - 2010-01-14 / 11:36:40
Postat av: milia

hahaha! ah, det hade du allt velat va ;O

Kommenterat - 2010-01-14 / 14:40:34  | URL - http://emvonfashion.blogg.se/
Postat av: elin carlsson

fan va du och din kusin är lika emilia :O

Kommenterat - 2010-01-15 / 13:18:27  | URL - http://noname.devote.se
Postat av: Sebastian

Haha fyyyyyyyyy va söt din lillebror är där, jag dog lite! :'D haha

Och shit va lik du är din kusin :) / Sebastian

Kommenterat - 2010-01-16 / 23:54:51
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: