NOSTALGI 08

2010-01-30 / 21:34:43
Sitter på min data och går igenom massa bilder från åren som gått, hittade massa mysigt bilder från Gotlandsresan 2008. Sätt er ner och njut ' ♥

I hamnen i väntan på att få åka upp med bil på kryssningen till Gotland .
Dag ett: Jag och älskade Tyra

väl framme i Gotland, klockan ett på natten i väntan på en lång skön sömn men också i väntan på våra kusiner som skulle komma med en annan kryssning från stockholm, fick vi ta första bästa möjlighet till sömn med hjälp av en bänk, då bilen var fullproppad med andra människor (såklart) vi rankades som dom minst värda och fick sova ute? nae inte riktigt men man kan ju börja undra! :O


mysigt var det i alla fall, vi slapp ju trängas i bilen. Och nej, det är inte någon kisspöl under oss :)

Dag två; innan det var dags att åka iväg och shoppa i Visby.



vi hade oerhört outur med vädret då det regnade mestadel hela veckan, ett galet bra exempel är mannen iklädd plast över hela sig, bakom Tyra.


en jättevacker park, efter regn kommer alltid solsken .


Dag tre; vi gör iordning oss för att åka till en karaokebar på Fårö :)

jag och lillsyrran

här står hela gänget framför världens största betongindustri, men det ser såklart inte ni...


vackra Fårö

lillasyster och lova på resturangen

jag & mami




Dag fyra; idag skall vi åka och kolla på en westenshow ;)


fint vare





haha ohjoj, checka in posarna !






Dag fem; stan stan stan


vi kollade på riddarspel men också senare på kvällen var vi och kollade på en fantastisk eldshow, hela Gotlandsbefolkning måste varit där då det var helt fullproppat och folk klättrade upp på den galet höga muren, men det gjorde såklart inte höjdrädda lilla jag *host*

Dag sex, sista dagen ;

sista dagen blev det att gå på marknaden och sen käkade vi på resturang. En minnesvärd resa! ♥

Är verkligen trött på kalla sverige, jag vill ha sommar nu!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: