nu till ph

2010-01-30 / 22:08:58

PARADIS HOTEL

Vinnarna kommer att koras under en exklusiv prisceremoni med efterföljande fest på Hell's Kitchen.
Vill du vara med? Nu kan du tävla om en biljett till priscermonin. För att delta måste du vara 18 år.
Tävlingen pågår from 26/1 – 31/1 2010 och den går ut på att du skall svara på 3 Paradise Hotel relaterade frågor, Gå in på www.tv6.se och svara på frågorna samt motivera med max 20 ord varför just du skall vinna.

Finalen är på tisdag och jag kan knappt bärga mig ... känns så himla nervöst och läskigt att inte veta hur det kommer gå för min lilla farbror, men han är ju i alla fall i final nu så jag är sjukt stolt i alla fall.
Här kommer lite ögongodis till er som tycker min farbror är bra, bäst helt enkelt! ♥
















Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: