Paradis Hotel 2009

2010-01-12 / 23:19:12


Är Pontus en mullvad eller vad är det för fel på honom?
Jag vet inte hur det är med er, men jag har blivit värsta PHfreaket pga att min kära farbror Kristoffer är med i programmet. Nu i veckan kom ju en ny liten deltagare in i spelet, nämligen Pontus. Sen han kom in har han bara varit för sig själv nästan hela tiden och deltagarna börjar undra varför han beter sig som han gör. Cimon ger han till och med tips i kvällens pandoras ask om att det kanske är dags för lille Pontus att börja prata med dom andra deltagare och trots det fortsätter han är vara på sitt egna håll. Whatta fuck lixom? Vad händer, skall bli spännande och se Paradis Hotel XL på lördag ifall Pontus fortsatte vara för sig själv. Nog om Pontus. Greta lyckades tillslut få ut Rami och Paradiset kan fortsätta som tidigare, utan massa skitsnack och oro för vad hans nästa plan skulle vara. Men man undrar ju hur han ens kunde tro att han absolut inte hade räknat med att åka ut ikväll. Så som han har spelat spelet under hans tid på Paradis är det ju ett under hur deltagarna faktiskt tagit emot honom. Men men, nu är det bara att hoppas på att kära farbror kommer långt i programmet.

Nu är det dags att sova för min del .   ♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: