PROBLEM!

2010-01-22 / 18:29:44


Kan någon berätta hur i hela världen mina toppar kunde bli så svarta de senaste gångerna jag färgat mitt hår, nu var det dock väldigt längesen jag gjorde det, vilket ni kanske kan se. Har haft lika mörkt hår som mina toppar är. Jag måste verkligen klippa mig, fast samtidigt vill man ju ha långt hår till sommaren, men endå måste jag bli av med allt svart . HJÄLP!
Kommentarer!
Postat av: tyson

shit vad långt hår du har fått nu! Om du inte vill klippa det så tona det mörk-brunt så blir färgen densamma över hela håret sedan! Jag tycker det ser lite coolt ut när du har svarta toppar, haha. Det gör håret lite speciellt. (:

Kommenterat - 2010-01-22 / 18:56:42
Postat av: milia

mjoo, visst awsome, nooot! jag gillar det verkligen inte , men det spelar lixom ingen roll längre ifall jag färgar det. För sedan blir det samma sak :/ buhuuu

Kommenterat - 2010-01-22 / 20:22:22  | URL - http://emvonfashion.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: