saknar er!!

2010-01-30 / 21:02:31
Jag måste bara säga att jag saknar mina släktingar så enormt galet mycket, jag har så ofattbart roligt tillsammans med er, så jag hoppas verkligen att dessa två följande veckor går snabbt, för då vet jag att vi snart ses igen. Jag kommer upp till er då, och gud vad roligt vi skall ha det då. Har känns mig väldigt sur och depp på senaste tiden, så dom skratten ni ger mig behövs verkligen nu! ♥

Påsklovet 2009

Tyra & Jag

Jon & jag

Tyra & Jag

J'

Moi'

J , T & J'

T & Jag

Kryssningen till Tallin i februari 2009

Kusin Lovisa & Jag på en marknad i Tallin

Lillsyrran & jag

Kusinerna Lova och sandra på var sin sida av mig '

våra älskade mammor & Diana på dansgolvet

Moi bjöd på en liten pose '

den där klubban är rena lurendrejen, då det bara var några få små klubbor inuti :| buu!

lilleman verkligen älskade den här kryssingen

Vi ses snart, jag saknar och tänker på er alla jättemycket ♥



Kommentarer!
Postat av: tyra

oh jag saknar er superdupermycket, tur att vi ses snart <3

Kommenterat - 2010-01-30 / 23:32:48
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: