Shoppingsug

2010-01-12 / 21:55:05

Jag längtar tills studiebidraget kommer .
Några saker som jag behöver!

LASCANA Behå
LASCANA Behå
En svart och en vit bh är verkligen något som behövs. Jag har bara massa i rosa & det passar inte riktigt till alla kläder.

Hittade också lite söta plagg från bubbleroom
Bubbleroom / H Klänning
En väldigt söt men enkel klänning för 249:-
VILA Belisima Tunic
             söt liten chicklänning för 359:-

Du & Jag Hendrietta
söt & sexig klänning för 1299:-
Bubbleroom / H Klänning
                   glittrig festklänning för 299:-

D.Brand Clara Shorts
väldigt eleganta short för 399:-
Day Birger et Mikkelsen Day Stephanie
      ett par andra eleganta caprishorts för 1399:-

Bubbleroom / H Cardigan
en cardigan för bara 149:-
Replay Cardigan
                          replay cardigan för 999:-

Replay Blus
replay blus för 949:-
Bubbleroom / H Blus

                           väldigt fin blus för 249:-

Något som jag verkligen behöver är jeans
Replay Traceeman
replay traceeman för 1499:-
D.Brand Amazonas
                           D.Brand Amazonas för 799:-

Jet Set Cerise Satisfaction
Jet Set San Remo Dame
Jet Set Beverly Hills
Jet Set Berly Hills
Jet set klockor för 499 - 1700:-

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: