UPDATE!!!!

2010-01-27 / 13:18:48
I helgen träffade jag min underbara farmor som fyllde år! Tyvär han hon smita iväg till landet som dem har ute i Vara, så jag, mamma, lillsyran och lillebror fick sätta oss i bilen och ta oss ut dit. Vilket var väldigt mysigt. Tyvär blev det då inget gott för min del, vilket jag led av i några minuter. Men sedan blev jag glad igen då mina tankar fylldes utav vad kvällen hade att erbjuda med mina gulliga tjejkompisar Emma & Angelica.


jag och lillasyrran iklädda farmors tjocktröjor (A)

Jag och gammelfarmor , med en farfar som försöker klämma sig in

lillebror leker riddare

sen kom det onyttiga fram ...

men jag höll mig borta från sånt självkart!



sen var det dags att åka hem igen, för att träffa tjejerna! ♥
Det var jättemysigt att träffa farmor, farfar och Margit igen.

Efter en timmas bilresa kom jag fram till Emma & Angelica som hade bakat pizza.

den var otroligt god!







vi drack ett jättegott vatten, med lime&kiwi smak. Det var hur gott som helst!

Söta Emma & hennes pojkvän, daniel.

Emma & Angelica ♥

snodde en bild av angelica
Kvällen var i alla fall väldigt lyckad ♥

Söndag tillbringade jag tillsammans med min pojke som på måndagen fyllde 18 år!
Det blev såklart massor med mys '
Kommentarer!
Postat av: Angelica

Tyckte att vi hade jätte trevligt i lördags, MÅSTE göras om! :D

Men emlia, bilden på mig är inte okej!

Puss på dig!

Kommenterat - 2010-01-29 / 23:33:46
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: